راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری

ساخت وبلاگ

تاریخچه هاستینگ میهن وب هاست
شرکت هاستینگ بعدی که قصد معرفی و نقد و بررسی سرویس های میزبانی وبشو داریم، میهن وب هاست هست که با دامنه mihanwebhost.com در سطح اینترنت در دسترس هستش. میهن وب هاست سابقه خیلی زیادی نداره ولی از شرکتایی هستش که توی مدت زمان فعالیتش تونسته خیلی خوب عمل کنه و مشتریای خودشو بدست بیاره. شما می توانید با کد تخفیف میهن وب هاست، هاست خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

میهن وب هاست از سال ۱۳۸۹ فعالیتش رو توی حوزه میزبانی وب شروع کرد و دفتر اصلی این شرکت توی شهر رشت از استان گیلان قرار داره. این شرکت تا کنون تونسته بیش تر از ۹۰ هزار مشتری بدست بیاره و طبق بررسی هایی کهچرا توی نظر سنجی های فروم ها انجام شد اکثر مشتریان این شرکت از کیفیت خدمات و پشتیبانی میهن وب هاست رضایت کافی رو داشتن.

چرا میهن وب هاست؟
این شرکت هاستینگ با داشتن حدود ۱۰ سال سابقه کاری توی زمینه های خدمات میزبانی وب یا همون هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، دامنه و خدمات طراحی سایت و گرافیک فعالیت داره و برای سایت های تازه تاسیس و سایت های پربازدید انواع سرویس های میزبانی رو ارائه میده.

قیمت مناسب، پشتیبانی خوب و سریع، ارائه سرویس ssl و مانیتورینگ رایگان، انواع کنترل پنل مدیریت هاست، انواع هاست ایران و خارج، انواع هاست لینوکس و ویندوز و خدمات مربوط به طراحی سایت، کاربران این شرکت رو از مراجعه به سایر شرکت های هاستینگ بی نیاز کرده.

لازمه این نکته ام بگم که میهن وب هاست از سال ۱۳۹۴ دیتاسنتر اختصاصی خودشو در شمال کشور راه اندازی کرد و تونست قدم بزرگی در راستای قوی تر شدن و نشون دادن قدرت تخصصی خودش برداره.

هاست میهن وب هاست چطوره؟
نقد و بررسی هاست های میهن وب هاست
در ادامه میخوام انواع سرویس های میزبانی وب این شرکت رو براتون معرفی کنم تا بتونین با یه دید کلی از سرویس های این شرکت اقدام به تصمیم گیری و خرید بهترین هاست مناسب برای سایتتون کنین.

پلن هاست لینوکس
هاست لینوکس میهن وب هاست توی سه تا دسته بندی سی پنل ایران، سی پنل آلمان و دایرکت ادمین ایران ارائه میشه. من به ترتیب مشخصات پلن های هرکدوم رو براتون اینجا معرفی میکنم:

هاست سی پنل ایران:
این سرویس برای سایت های تازه تاسیس و کم بازدید مناسبه، منابع هاست از قبل تعیین شده و توی دیتاسنتر اختصاصی میهن وب هاست میزبانی میشه.

شروع قیمت از ۱۷ هزار تومان ۳ ماهه
فضا از ۲۰۰ مگابایت
پهنای باند ماهانه نامحدود
سیستم عامل لینوکس
کنترل پنل سی پنل فارسی
سیستم آنتی تحریم
ارائه SSL رایگان
ترافیک نیم بها برای کاربران سایت
امکان نصب نرم افزار های نال و کرک
ارائه wp rocket رایگان
خرید هاست میهن وب هاست
هاست سی پنل آلمان:
شروع قیمت از ۱۴۷هزار تومان سالانه
فضا از ۲۰۰ مگابایت
پهنای باند از ۵ گیگابایت ماهانه
سیستم عامل لینوکس
کنترل پنل سی پنل فارسی
ارائه SSL رایگان
ارائه wp rocket رایگان
محل سرور آلمان
کد تخفیف خرید هاست میهن وب هاست
هاست دایرکت ادمین ایران:
شروع قیمت از ۶۳ هزار تومان سالانه
فضا از ۱۵۰ مگابایت
پهنای باند از ۱۰ گیگابایت ماهانه
سیستم عامل لینوکس
کنترل پنل دایرکت ادمین
سیستم آنتی تحریم
ارائه SSL رایگان
ترافیک نیم بها برای کاربران سایت
ارائه wp rocket رایگان
امکان نصب نرم افزار های نال و کرک
محل سرور ایران
هاست ویندوز میهن وب هاست + کد تخفیف
پلن های هاست ویندوز
هاست ویندوز برای سایت هایی مناسبه که بر اساس زبان برنامه نویسی سایت asp باشه و از پایگاه داده SQL server استفاده کرده باشن. دیتاسنتر این هاست ها در پلن ایران، دیتاسنتر اختصاصی میهن وب هاست هستش. باید بدونین سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوایی مثل وردپرس و جوملا طراحی شدن و همگی با زبان php برنامه نویسی شدن و بر روی هاست های لینوکسی قابل اجران.

شروع قیمت از ۳۵۴ هزار تومان سالانه ایران و ۵۰۶ هزار تومان آلمان
فضا از ۱۰۰۰ مگابایت
پهنای باند از ۲۰ گیگابایت ماهانه
سیستم عامل ویندوز
کنترل پنل پلسک
سیستم آنتی تحریم در پلن ایران
ارائه SSL رایگان
ترافیک نیم بها برای کاربران سایت پلن ایران
محل سرور ایران و آلمان
خرید هاست با تخفیف میهن وب هاست
پلن های هاست پربازدید
در این سرویس ها محدودیت میزبانی تعداد سایت روی هر سرور رو حفظ میکنن و بر روی هر سرور یه تعداد کم از سایت های بسیار پربازدید میزبانی میشن. سخت افزار و قدرت این سرور ها بالاتر از سرور های معمولی تعبیه شده تا توان میزبانی از ترافیک و منابع بالای مورد نیاز این سایت ها رو بتونن داشته باشن.

شروع قیمت از ۱۸۵ هزار تومان ماهانه آلمان و ۶۰ هزار تومان ماهانه ایران
فضا از ۱۰ گیگابایت
پهنای باند ماهانه نامحدود
سیتم عامل لینوکس
کنترل پنل سی پنل فارسی
مجهز به آنتی تحریم
ارائه SSL رایگان
ترافیک نیم بها برای کابران
محل سرور ایران و آلمان
نصب wp rocket رایگان
پلن های هاست مدیریت شده
هاست مدیریت شده میهن وب هاست یه سرویس ویژه برای این شرکته که به مشتریانی ارائه میده که امکانات ویژه ای از هاست رو میخوان در اختیار داشته باشن اما نمیخوان سرور مجازی یا سرور اختصاصی تهیه کنن. پشتیبانی این سرویس به صورت ویژه به مشتریان ارائه میشه.

مواردی که با خرید این سرویس به شما تعلق میگیرن:

خط تماس پشتیبانی تلفنی ویژه(VIP)
بخش اختصاصی برای تیکت پشتیبانی(VIP)
ارائه حساب کاربری کنترل پایداری سرویس(Uptime Checks)
ارائه قرارداد SLA
نصب انواع سیستم مدیریت محتوا استاندارد بدون هزینه اضافی
کمک در انجام ریدایرکت های خاص و نوشتن کد های Rewrite
کمک در انجام موارد شخصی سازی هاست نظیر تنظیم بک آپ گیری روزانه از هاست
کمک در انتقال سایت قبلی به هاست از کنترل پنل های غیر رایج
کمک در اتصال ایمیل هاست به نرم افزار های مدیریت ایمیل رایانه شخصی نظیر outlook
ارائه مشاوره در زمینه ارور ها و مشکلات اسکریپت وب سایت
پلن های هاست دانلود
هاست دانلود برای سایت هایی مناسبه که فایل های دانلودی زیادی دارن یا محتوای صوتی و تصویری زیادی روی سایتشون برای کاربرانشون به اشتراک میذارن. توی این سرویس معمولا پایگاه داده ارائه نمیشه و بکاپ گیری هم انجام نمیشه.

شروع قیمت از ۱۶۵۰۰ تومان ماهانه
فضا از ۱۰ گیگابایت
پهنای باند ماهانه از ۶۰۰ گیگابایت
کنترل پنل دایرکت ادمین
ارائه SSL رایگان
پورت سرور ۲ گیگابیت
محل سرور آلمان

پلن های هاست پشتیبان
همونطور که از اسمش پیداس این هاست برای پشتیبان گیری از سایت ارائه میشه و یه جور بکاپ سایت شما هستش. بنابراین این هاست فقط دسترسی مدیریت فایل و FTP به شما میده و مثل یه هاست معمولی نیستش.

شروع قیمت از ۹ هزار تومان ماهانه
فضا از ۱۰ گیگابایت
پهنای باند ماهانه نامحدود
کنترل پنل دایرکت ادمین
پلن های هاست لاراول
این سرویس میهن وب هاست جزو سرویس های خاص هست که مخاطبای خاصی داره و اون برنامه نویس ها هستن. افراد عادی که قصد راه اندازی و میزبانی سایت دارن اصلا به این نوع هاست نیازی ندارن. کاربرد هاست لاراول برای برنامه نویس هایی هست که از فریمورک Laravel استفاده میکنن و محدودیت های هاست معمولی رو هم نداره بنابراین امکان اجرای Task Scheduling و Queue توی این هاست فراهمه.

البته در واقع این همون هاست لینوکس پی پنل ایران و آلمان هست که برای این نوع میزبانی هم مناسبه و از لاراول پشتیبانی میکنن.

شروع قیمت از ۱۴۷ هزار تومان سالانه آلمان و ۱۷ هزار تومان سه ماهه ایران
فضا از ۲۰۰ مگابایت
پهنای باند ماهانه از ۵ گیگابایت آلمان و نامحدود ایران
سیستم عامل لینوکس
کنترل پنل سی پنل فارسی
مجهز به آنتی تحریم
ارائه SSL رایگان
ترافیک نیم بها برای کاربران هاست ایران
افزونه wp rocket رایگان
محل سرور آلمان و ایران
خب تا اینجا با تمام سرویس هایی که میهن وب هاست ارائه میده آشنا شدین، به صورت کاملا واضح، قبل از ذکر ویژگی های پلن ها اینو توضیح دادم که هر هاست برای چه کسایی مناسبه پس اگه با دقت تا اینجای مطلب رو خونده باشین میدونین که کدوم هاست میهن وب هاست برای شما مناسبه. اما بریم یه جمع بندی کلی کنیم و مزایا و معایب این شرکت روهم بررسی کنیم 

مزایای میهن وب هاست:
ارائه افزونه wp rocket رایگان بر روی اکثر سرویس ها
قیمت مناسب برای سایت های تازه تاسیس
تنوع بالای خدمات هاست
ارائه هاست ایران و خارج
ارائه کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین
ارائه هاست ویندوزی و لینوکسی
کنترل پنل زبان فارسی
ارائه ssl رایگان بر روی سرویس ها
تخصیص ترافیک نیم بها به کابران سایت های داخلی
پشتیبانی به صورت چت آنلاین
معایب میهن وب هاست:
عدم ارائه تنوع در بازه های پرداخت
عدم ارائه هاست مخصوص وردپرسی
عدم ارائه هاست ابری

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 18:49

امروزه می‌تونیم به آسانی رمز کلاس هر دانشگاهی که دوست داشته باشیم بشینیم؛ از هاروارد و ام‌آی‌تی تا شریف و امیرکبیر. الان مراجع فراگیری آنلاینی در دسترس ما قرار داره که در پیشین درتوان امید بوده.

یکی‌از این مراجع آموزشی آنلاین، مدرسه‌خونه‌ست. با مدرسه‌خونه می‌تونیم راز کلاس اساتید شایسته ترین دانش کده‌های جمهوری اسلامی ایران بشینیم و کلاس درس رو در خونه داشته باشیم. همینطور با استفاده از کد تخفیف مکتب خونه میتونیم با قیمت مناسب تری همه چیز رو یاد بگیریم.

مدتیه عصر‌های آموزشی مهارت مبنا هم به تارنما مدرسه‌خونه اضافه گردیده؛ به‌این عصر‌ها میگن مدرسه‌پلاس. در‌این نوشته، در باب اینکه چطور میشه از مدرسه‌خونه، به کارگیری‌ی بهتری ببریم با هم کلام می کنیم.

مکتب خونه چطور کارش رو آغاز کرد؟
وبسایت مدرسه‌خونه شش سال پیش آغاز به فعالیت کرد؛ مدرسه‌خونه کارش رو با فیلم‌برداری از کلاس‌های درس دانشگاهی و ارائه‌ی مجانی اونها به دانشجو یان آغاز کرد.

در اولیه عمل، اکثر دروس از حرفه‌های مهندسی دانشکده‌های شریف و امیر کلان بودند و به دنبال دروس حرفه‌های دیگه‌ای از دانش گاه‌های طهران، علم ها پزشکی طهران و … به مدرسه‌خونه اضافه شد.

الان در وب سایت مدرسه‌خونه بیشتراز سیصد تیتر درس دانشگاهی موجوده و به ندرت به تعداد و تنوع دروس اضافه میشه.

کالج های همکار مکتب خونه
فراگیری‌های مکتب خونه مطلوب کیه؟
مهم‌ترین مخاطبای مدرسه‌خونه دانشجو یان میباشند؛ مخصوصا دانشجوهایی که می‌خوان بر مباحث درسی مسلط بشن. برای این عمل چی خوب از اینکه همپای کلاس خودشون، پای درس شایسته ترین اساتید مرزو بوم هم بشینند.
یه مجموعه اساسی دیگه از مخاطبای مدرسه‌خونه، کسایی میباشند که می‌خوان فن‌ی دانشگاهیشون رو تعیین نمایند زیرا یکی راه و روش‌هایی که بهمون یاری می‌کنه بفهمیم چه فن‌ای به دردمون می‌خوره و گزینه علاقمونه؛ اینه که با محتوای دروسش آشنا بشیم و برای این فعالیت، مدرسه‌خونه شایسته ترین انتخابه.
کافیه وارد تارنما مدرسه‌خونه بشیم و به نصیب دروس دانشگاهی بریم و در منوی سمت راست، تیک حرفه‌ی مدنظرمون رو فعال کنیم، الان می‌تونیم کلیه‌ی دروس مربوط به اون حرفه رو (که مدرسه‌خونه تا الان تنظیم کرده) ببینیم. دروس فن‌ی برق در مدرسه‌خونه

یه مجموعه دیگه از مخاطبای مدرسه‌خونه، کسایی می‌باشند که در دوراهی “دانشکده رفتن یا این که نرفتن” موندند. مدرسه‌خونه می‌تونه به‌این اشخاص آشنایی نیکی از کلاس‌های دانشگاهی بده.
به علاوه اگه شما مثلا، یه اپ‌نویس یا این که گرافیست جدید‌شغل می باشید؛ می‌تونید با دیدن دروس فن‌ی کامپیوتر یا این که گرافیک در مدرسه‌خونه تصمیم بگیرید که تحصیلات دانشگاهی در این مورد به عایدی شما میباشد یا این که خیر (ولی که برای اینگونه تعیین مهمی، مدرسه‌خونه به تنهایی کفاف نمیدهد).

الان دیگه مراجع آموزشی مطلوب برای یادگیری مهارت‌های شغلی به سادگی در دسترس ماست و برای خیلی از کار‌ها، کالج رفتن اجباری وجود ندارد و صرفا یه انتخابه که مزایا و معایبی داره.

فرمت یادگرفتن‌های مکتب خونه چیه؟
دروس دانشگاهی مدرسه‌خونه، فیلم‌برداری‌گردیده از کلاس درس می‌باشند. چگونگی فیلم‌برداری، قابل قبوله و ویدیوها با دوکیفیت “وسعت معدود” و “کیفیت خوب” قابل روءیت و دانلود می باشند. اگه مثه اینجانب، بیشتر به درس‌ها گوش میدید تا اینکه به تصویر نگاه نمائید، چگونگی کمتر هم براتون مطلوب خواهد بود.

سرعت اجرای ویدیوها هم قابل کم و بیش شدنه و شاید برای برخی از درس‌ها دوست داشته باشید سرعت ارائه‌ی معلم رو فراتر ببرید؛ تا طاقت‌تون راز نره، توجهتون عالی عده بشه و یا این که در دوران فرصت کوتاه‌تری کلاس رو تموم فرمائید.

مکتب خونه، نرم افزار گوشی هم داره؟
مدرسه‌خونه اپلیکیشن گوشی خیر داره و نادر‌معدود داره کلاس‌های جان دار در وبسایت رو به اپلیکیشن اضافه می‌کنه و الان بیشتر درس‌ها در ورژن برنامه هم قابل دسترس‌اند.

پیاده سازی برنامه و چگونگی پخش ویدیوها خیلی خوبه و بیشتر تجهیزات ورژن دسکتاپ در نرم افزار موجوده و به نیکی قابل به کارگیری‌ست.

اما شاید کمپانی در یک کلاس دو ساعته با گوشی شغل راحتی نباشه و عالی باشه پشت میز بشینیم و در کاغذ تعالی‌تری ببینیم و تلاش کنیم موقعیت یادگیری رو به کلاس درس مجاورت کنیم. اینطوری حواسپرتی هم کمتر به سراغمون میاد و نوتیفیکشن‌های گوشی مزاحممون نمیشه.

در مکتب خونه چه درس‌هایی ارائه میشه؟

مدرسه‌خونه کارش رو با فن‌های مهندسی استارت کرد و به گذر زمان کارایی کرد بقیه فن‌ها مثلا علم ها انسانی، علم ها اساس و علم ها پزشکی رو پوشش بده. اکنون تنوع نیکی در دروس مدرسه‌خونه چشم میشه البته هنوز هم مکان خیلی از فن‌ها و دروس خالیه.

چطور میشه نام نویسی کرد؟ هزینه هاش چقدره؟
برای دیدن ویدیوهای دروس دانشگاهی مدرسه‌خونه، نیازی به تصویب‌اسم وجود ندارد. ولی اگه تصویب‌اسم فرمایید می‌تونید دروسی رو که دوست دارید به لیست “درس‌های اینجانب” اضافه فرمایید و در کاغذ‌ی شخصیتون داشته باشید.

دروس دانشگاهی مدرسه‌خونه کلیه مجانی می‌باشند.

مدرسه‌‌خونه مدرک‌طومار‌ی نقطه پايان عصر داره؟
نه، مدرسه‌خونه ویدیوهای کلاس‌های دانشگاهی رو در چنگ شما می‌ذاره و نظارتی روی یادگیری شما نداره.

(عصر‌های مدرسه‌پلاس، مدرک‌طومار دارای اعتبار دارا هستند).

تمرین و پروژه هم داره؟
دروس دانشگاهی مدرسه‌‌خونه، تمرین و پروژه نداره. برای برخی از دروس، قابلیت و امکان دانلود اسلاید درس وجود داره که برای مرور و حل تمرین به شغل میاد.

حمایت در طی زمان داره؟ رفع انواع داره؟ میشه سوالهامون رو بپرسیم؟
درس‌های دانشگاهی مدرسه‌خونه تامین خاصی ندارند و میشه اعلام‌کرد نیاز چندانی هم وجود نداره. از اونجایی که ویدیوها از کلاس درس فیلم‌برداری گردیده‌اند، دانشجو ها بیشتر سوال های موردنیاز رو از معلم می پرسند و پاسخ می گیرند.

چیکار کنیم تا یادگرفتن‌های مدرسه‌خونه اثربخش باشه؟
پاسخ این پرسش به هدفی که از دیدن فراگیری‌ها دارید بستگی داره:

اگه بخواید با دروس یه فن‌ی دانشگاهی آشنا بشید می بایست صبر فرمایید و ویدیوهای مختلفی رو مشاهده کنید تا به یه فهم و شعور کلی از اون فن برسید. ما یحتاج وجود ندارد همگی‌ی ویدیوهای یه درس رو مشاهده کنید، جلسات اولیه و دوم کلاس‌ها که به معرفی درس می‌گذره می‌تونه تصویر نیکی از کلیت درس به شما بده.

اگه دانشجو می باشید و می‌خواید همپا کلاس خودتون، دروس دانشگاهی مدرسه‌خونه رو دنبال نمایید؛ بهتره روی دو سه درس معلوم تمرکز نمایید و جلسات کلاس رو به خیر پیگیری نمایید.

برای بعضا از دروس که مشترک مهندسی‌ها می باشند، ویدیوهای تعدادی کلاس موجوده از جمله برای مکانیک سیالات، ویدیوهای سه کلاس با سه مدرس متعدد قرار داده گردیده. بایستی سرفصل‌ها رو با کلاس خودتون تطبیق بدید و کلاسی که مباحث مجاورت‌تری به کلاس شما داره رو در مدرسه‌خونه دنبال فرمایید. بهتره فی مابین چندین کلاس رفت‌وآمد نکنید مگه اینکه مباحث رو تطبیق بدید و تصمیم بگیرید کدوم سوژه رو با کدوم معلم بخونید.

مدرسه‌خونه چندان به درد روز ها امتحانات نمی‌خوره مگه اینکه در سوژه مشخصی خلل داشته باشید و بخواید اون سوژه رو عصر نمائید یااینکه مجال قابل قبولی از فرجه‌ی امتحانات رو به یه درس تخصیص بدید.

نقاط قوت و ضعف مکتب خونه چیه؟

مدرسه‌خونه در ارائه‌ی ویدیوهای کلاس‌های شایسته ترین دانش کده‌های کشور‌ایران، خصوصا در حرفه‌های مهندسی و علم ها اساس سرآمده و اگه دانشجوی این فن‌ها میباشید یا این که می‌خواید درباره این فن‌ها و دروس اونها داده ها استحصال فرمائید، به طبع بدین تارنما خصوصی بزنید.

وب سایت دیگه‌ای که از حیث محتوای دروس تا حدی با مدرسه‌خونه اشتراک داره، فرادرس هستش که ولی فراگیری‌های فرادرس، به طور فیلم‌برداری از کلاس‌های دانشگاهی وجود ندارد البته دروس متعددی رو در حرفه‌های مهندسی و علم ها کامپیوتر پوشش می‌ده.

نرم‌افزار های بعدی مکتب خونه چیه؟
مدرسه‌خونه همت می‌کنه با افزودن دروس نو، همگی‌ی حرفه‌های دانشگاهی رو پوشش بده و هیچ دانشجویی رو دست خالی برنگردونه و به همین جهت قابلیت جدیدی آماده کرده که دانشجو ها و اساتید می‌تونند فیلم کلاس خودشون رو ضبط نمایند و برای مدرسه‌خونه ارسال نمایند تا با پذیرش چگونگی، در تارنما قرار بگیره.

اگه این طرح آیتم استقبال قرار بگیره می‌تونیم خلال کلاس‌های کالج‌های شهر طهران، به دانشکده‌های رفیعتر شهرستان‌ها هم دسترسی داشته باشیم و شاهد تنوع بیشتری در عنوان ها درس‌ها، حرفه‌ها و اساتید باشیم.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 19:11

سال‌ها پیش که دکان‌های آنلاین نو کارشان را استارت کرده بودند کسبه‌ی صنفها متفاوت صرفا گاه‌گاهی از بابت وجودشان غُر می‌زدند و برای پشیمان کردن مشتری از خرید آنلاین، مدام قضیه «اعتقاد» را پیش می‌کشیدند. زمان‌ها زمان بر شد تا این دکان‌ها با شیوه‌های متعدد بتوانند اتکا عموم را جلب کرده و مکان پای خویش را سفت نمایند. درحال حاضر کمتر می‌شنوید که کسی از بابت باور، خرده‌ای به دکان‌های دارای اعتبار بگیرد. مغازه‌های آنلاین نقاط ضعف و قوت خویش را شناخته‌اند و با ارائه‌ی پیشنهادهای متنوع سعی بر جذب تعداد بیشتر مشتری دارا‌هستند. کارایی داریم در یک گروه‌ی یکسری قسمتی و کوتاه بدین پیشنهادها بپردازیم تا ببینیم مغازه‌های دارای اعتبار جهانی مثل آمازون چه گونه توانسته‌اند به «مشتری دارای تعهد» دست پیدا نمایند. درپی همدم دیجی‌مال مگ باشد.

در نصیب نخستین از این خصوصی به سرویس «ارسال مجانی» پرداختیم، در نصیب دوم، سراغ «تضمین بازپس گرفتن محصول برای مقطع وقتگیر» رفتیم و در بخش سوم سراغ «طرح کادو نقدی» در مغازه‌های آنلاین رفتیم. در‌این نصیب می خواهیم سراغ یک کدام از دیگر از خدماتی برویم که مشتریان را به دکان‌های آنلاین وفادارتر نموده است. موضوعی که امروز می خواهیم درباره آن کلام کنیم، «تخفیف‌های منحصر به فرد» میباشد که مغازه‌های آنلاین و حتی دیگر دکان‌های فیزیکی برای بعضا از مشتریان خویش در حیث می گیرند.

تخفیف‌های منحصر به فرد مواقعی می‌باشند که حتی پیش از پیدایش مغازه‌های آنلاین هم وجود داشتند. برخی دکان‌ها هنوز هم می باشند که مثلا تاریخ ولادت مشتریان خویش را اخذ می‌نمایند تا روز به دنیاآمدن آن ها، یک تخفیف منحصر برایشان ارسال نمایند و این چنین مجدد آنها را به سمت دکان خویش بکشانند. دکان‌های دیگری هم میباشند که ممکن میباشد یک کلاب از اعضاوجوارح صحیح نمایند و آن گاه به افرادی که مشترک این کلاب میگردند، تخفیف‌های منحصر ارائه دهند! درواقع این راهی میباشد برای اینکه مشتری مجدد به سمت مغازه بیاید و خرید نماید.

دکان‌های آنلاین هم در یکسری سال اخیر اینگونه شیوه‌ای را پیش گرفته‌اند. از جمله می توانیم دراین باره توشه دیگر به اصلی ترین فروشگاه اینترنتی عالم یعنی آمازون اشاره کنیم که سرویسی پایین اسم Amazon Prime داراست. مشترکان این خدمت هزینه‌ای هر ساله برای حق عضویت درین خدمت پرداخت می‌نمایند. در عوض خرید این حق اشتراک هم میتوانند از مزایی مثل ارسال بدون پول سریع یا این که دفاع عالی منتفع شوند.

آمازون حتی یک روز در سال را به اسم Amazon Prime Day نامگذاری کرده که در آن، بیشتر اجناس این دکان دربرگیرنده تخفیف‌های متعددی می شوند و فقط اعضای اشتراک Prime میتوانند از آن خریداری نمایند. این روزهای آمازون پرایم آغاز در سال ۲۰۱۵ پدید آمد که به مناسبت بیست سالگی آمازون تعیین گردیده بود. اولی Amazon Prime Day در کشورهای گوناگون برای زمان ۲۴ ساعت برگزار شد. بعد از آن، آنقدر استقبال از این روز از طرف یوزرها زیاد بود که آمازون مجال این روز را در سال ۲۰۱۷ به ۳۰ ساعت، در ۲۰۱۸ به ۳۶ ساعت و در سال پیشین نیز به ۴۸ ساعت رساند!

وجود اینگونه روزی در کنار دیگر مزایای آمازون پرایم، به عنوان مثال دلایلی میباشد که عموم هر ساله ۱۱۹ دلار و یا این که ماهانه ۱۲.۹۹ دلار برای این اشتراک پرداخت می‌نمایند. ولی تخفیف‌های آمازون دستکم فقط به روزهای منحصر Amazon Prime Day ختم نمیشود. از جمله اخیرا معین گردیده که یوزرها آمازون پرایم زودتر از سایر از تخفیف‌ها خبردار می شوند و روی بعضی اجناس دیگر هم تخفیف‌هایی مخصوص اخذ می‌نمایند که یوزرها معمولی قدرتمند به به کار گیری از آن تخفیف‌ها نیستند.

شاید هنوز برای اکثری خیره کننده باشد که به یک مغازه مبلغی پرداخت نمایند تا بعدا ببینند چه تخفیف‌هایی ممکن میباشد مشتمل بر حالشان خواهد شد. ولی حقیقت این میباشد حق عضویت اعضاوجوارح در مغازه‌های متفاوت، یکی از به عنوان مثال مواقعی میباشد که میتواند به رویش دکان یاری دهد. در طرف مقابل آن دکان‌ها هم با ارائه سرویس ها منحصر به فرد، تلاش دارا هستند تا مشتریان عضو خویش را مدام راضی نگه دارا هستند. در این مورد نمونه‌های مختلفی وجود دارااست و از برندهایی که اینگونه راهکاری را پیش می گیرند بگیرید تا دکان‌های آنلاین. یک نمونه دیگر در این باره، مارک نایکی میباشد که خدمت حق اشتراک برای مشتریان در لحاظ میگیرد. کسانی که حق عضویت اشتراک نایکی را خریداری نمایند، میتوانند سراغ تولیدات منحصربه‌فرد بروند که فقط برای جوارح ساخته می‌گردد، تخفیف‌های منحصربه‌فرد روی دیگر تولید ها نایکی داشته باشند و هرچیزی که می خرند را هم به طور مجانی اخذ نمایند.

در دنیای امروز، شاید نگه داشتن مشتری طاقت فرسا‌خیس از کشف کردن آن باشد البته ارائه تخفیف‌های مخصوص حتما یک راه و روش خوب برای نگه داشتن مشتریان و حتی آوردن انسان‌های نو به سمت مغازه میباشد.

در بخش‌های آجل این شرکت سراغ سرویس ها دیگری که مغازه‌های آنلاین گران قدر در سراسر جهان برای مشترکان خویش در لحاظ گرفته‌اند خوا هیم رفت. تا آن موقع به ما بگویید که اضافه شدن کدام یک از این سرویس ها به مغازه‌های آنلاین شما‌را به سمت آن دکان جذب می‌نماید

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 18:36

طرز خرید از دیجی محصول، امن و سوای گرفتاری خرید نمائید

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید از درگاه های اینترنی نگران امنیت داده ها و یا این که دست‌کم تصویب صحیح توصیه بوسیله وب سایت سرویس ها دهنده باشید. در بعضا از مورد ها گزارش گردیده است که، مبلغ به طور کلاه برداری از اکانت کسر می گردد، فرآورده دیگری را به خطا در سبد خریدات وارد می گردد و یا این که از یک فرآورده به تعداد برایتان ارسال می گردد. کلیه ی این مورد ها موجب بروز ضرر برای مصرف کننده گردد. دیجی متاع تحت عنوان برزگترین درگاه خرید اینترنتی کشور ایران، طی خلاقیتی مورد ی راهنمای خرید از دیجی متاع را در نوار وظیفه ی وب سایت اضافه نموده است. شما می‌توانید با ورود به وب سایت دیجی متاع، اتاق خبر دیجی متاع، و بعد آگهی، به یادگرفتن خرید از دیجی مال دسترسی داشته باشید و از بروز رویدادها نام برده دوری فرمایید. در‌این بستر یادگرفتن به کارگیری از دیجی متاع و راهنمای پیشنهاد از دیجی فرآورده با فراگیری ویدویی به وضوح و شرح تعریف گردیده است.

عضو مطرح ترین فروشگاه آنلاین باشید، یادگرفتن به کارگیری از دیجی محصول

برای به کار گیری از اجناس تارنما دیجی جنس بایستی آغاز در وب سایت نام نویسی نمائید. همان طور که در تصویر فراگیری خرید از دیجی مال آمده میباشد، با نام نویسی در تارنما، یک واژه و یک راز عبور منحصربه‌فرد برای اشتراک شما فعال می‌شود، هم اکنون بسادگی کالای خویش را از فی مابین طیف متنوعی از اجناس ارائه گردیده با مراجعه به نوار وظیفه ی تیم بندی کالاها، گزینش کرده، از مزیت ها و فاکتورهای مثبت فرآورده آیتم نظرتان با خبر گردید، حتی می توانید از دید اشخاصی که پیش از این از این مارک خرید کرده اند آگاه گردید. یکی‌از موردها بسیار اختصاصی که فقط تارنما های دارای اعتبار فروش قابل مشاهده میباشد، امتیاز بندی همگی ی مال ها از لحاظ مشتریان میباشد. در طرز خرید از دیجی فرآورده می توانید بدین امتیازات دقت داشته باشید و از صدق گزینش خویش مطمئن گردید. درحال حاضر وقت آن میباشد که محصول را به سبد خرید خویش اضافه نمائید.

مشترک همیشگی دیجی جنس باشید، راهنمای پیشنهاد از دیجی متاع

بعد از اضافه کردن ویژگی ها محصول به سبد خریدتان، مایحتاج میباشد برای اینکه، کالای متبوع به صدق و در طول مطلوب به دستتان رسد، کاغذ ی احراز نشانی گیرنده را به صدق و تماما مالامال نمایید. ولی، آندسته از اشخاصی که برای کالاهای دیگر از گذشته نام نویسی کرده اند، مشخصاتشان در مقر داده دیجی متاع تصویب و مجدد برای اینکار وقتی صرف نخواهند کرد، این اشخاص تحت عنوان مشترک مستمر عضو وب سایت دیجی مال خواهند بود. در ورقه احراز نشانی گیرنده، اسم گیرنده، شماره گوشی و اثبات فرد اخذ-کننده، نشانی محل معاش به طور ظریف و کد پستی، از مشترک مراد می گردد. اعتنا نمایید که‌این پروسه بایستی به صدق و فارغ از انواع انجانم خواهد شد. شما می توانید برای اگاهی از شرایط محصولتان با تصویب نشانی نشانی اینترنتی از لحظه ارسال تا اخذ فرآورده را تحت حیث داشته باشید. ولی این داده ها به شماره تصویب گردیده هم ارسال گردد.

عملیات های بانکی را در خرید اینترنتی بدون شوخی بگیرید، یادگرفتن خرید از دیجی جنس

گاهی به گوش می رسد که، پولی را شخصی در درگاه اینترنتی پرداخت کرده، در قبال نتها به وسیله وبسایت متبوع پذیرفته و کالای انتخابی ترخیص نمی شود، بعد از دقایقی پول هایی به طور اتومات از اکانت فرد دستیابی می شود. وبسایت دیجی محصول با سود-گیری و کمک از امن ترین و بروزترین بسترهای تبادل مالی در سرزمین، محلی مطمئن برای تصویب داده ها بانکی شما تولید میکند و از هرگونه تجاوز به حریم فردی اشخاص دوری به کار می‌آورد. خلال این جانبداری وب سایت دیجی متاع مهیا پاسخگویی به همگی مشکالات یوزرها در مسئله پیگیری فرآورده و اجرا تراکنش های ناقص است و از این لحاظ امتیازی بالایی را در لحاظ مصرف کنندگان به خویش تخصیص داده میباشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دیجی متاع، طریق خرید از دیجی محصول را تماما بیاموزید و خریدهای اینترنتی تان را با به کار گیری از فراگیری خرید از دیجی جنس با یقین بدون نقص اجرا دهید.

با تلفن همراهتان وارد معتبرترین تارنما خرید جنس گردید، فراگیری نصب دیجی متاع

امروزه اکثر تیم های برزگ به جهت استعمال کبیر از تلفن های هم پا، سعی بر گنجاندن محتوای سایت خودشان در پوسته نرم افزار های متنوع به فرمت سیستم ادله های دارای اعتبار تلفن همراه های یاروهمدم دارا هستند. دیجی متاع هم از این قائده مستثنی نبوده و برای سیستم ادله های دارای اعتبار مدرن گزینه استعمال اپلیکشین ویژه ای برای بهره‌برداری کابران وب سایت خویش پباده سازی نموده است. شما می‌توانید نام نویسی خویش را از روش این اپلیکیشن ها اجرا داده و به عبارتی طریق خرید از دیجی مال را حتی راحت خیس در تلفن همراهتان داشته باشید. اما در حالتی‌که تا قبل از این در تارنما دیجی متاع نام نویسی کرده باشید، با به عبارتی اسم کاربری و واژه عبور می توانید از سرویس ها نرم افزار دیجی متاع به کار گیری فرمائید و نیازی به گشوده نام نویسی ندارید. اپلیکیش دیجیکالا را می‌توانید هم از فراگیری نصب دیجی محصول که در وبسایت خویش این بستر وجود داراست و هم از بسترهای فروش و دانلود نرم‌افزار گوشی دارای اعتبار اخذ و به کار گیری فرمائید.

تخفیف های ویژه دیجیکالا را نمیشود از دست بخشید، شیوه استعمال کد تخفیف دیجی جنس

نمی شود فی مابین سخن دوستانتان از تخفیف های یک وب سایت برای کالاهای گوناگون سخن به در میان بیاید اما شما اعتنا ای نداشته باشید. خویش به خویش با معرفی کالاهایی که مشتمل بر تخفیف می شوند شخص را مجاب میکند با اتصال به وب مروری بر این کالاها داشته باشد. دیجی محصول خلال این که به طور معمولا برای بعضی برندهای کالاهای معرفی گردیده خویش تخفیف های منحصربه‌فرد بفردی قائل میگردد و در اکثر مناسبت ها پیشنهادات شگفت انگیزی برای مشتریان خویش مطرح میکند، قسمتی از تارنما خویش را به معرفی کدهای تخفیف بدر به کار گیری از سرویس ها و خرید¬های داخل و برون سایتی، تخصیص داده میباشد. مسلما هنگام خرید مورد ی جاری ساختن کد تخفیف برای اکثر محصول ها در نظرتان می‌آید. البته طرز به کارگیری کد تخفیف دیجی فرآورده به طور بی نقص در‌این وبسایت و نصیب راهنما توضیخ داده گردیده‌است. اما سفارش می شود برای بکارگیری اثرگذار از کد تخفیف طریق به کارگیری کد تخفیف دیجی فرآورده را به نیکی فرابگیرید

طیف تولید ها دیجی مال، کالایی بگویید که در دیجیکالا معرفی نشده باشد

خصوصی به وبسایت دیجی جنس بزنید، و از محصولی که بها تصویب شده آن را در بازارهای سرزمین می خواهید را حتی از دیجی جنس اخذ نمائید. بارها گردیده است که اشخاص با مشاهده ارزش های بسیار مطلوب در دیجیکالا حتی قید رفتن به خارج را زده و به طور اینترنتی اجناس خویش را پیشنهاد داده اند. حال در حالتی که این اجناس مشمول کد های تخفیف فوق العاده شوند چه حسی از خرید به اشخاص منتقل می-نمایند. گونه های کالاهای، دیجیتال، خودرو ابزار و امکانات صنعتی، مد و پوشاک، زیبایی و تندرست، منزل و آشپزخانه، کتاب اثاثیه تحریر و هنر، اسبای بازی طفل و نوزاد، ورزش و هجرت، خوردنی و آشامیدنی، که هر مورد دارنده مجموعه بندی های ذیل تیم در گونه های طرح ها، برندها و رنگ ها می‌باشند در وب سایت دیجیکالا قابل دسترس میباشد. برای دریافت تخفیف 80 درصدی دیجی کالا کلیک کنید.

عده بندی

در‌این نوشتار روش خرید از دیجی فرآورده، تماما تعریف شد. راهنمای خرید از دیجی محصول با وجود معضل های کوچکی که راجع به تصویب پیشنهاد و پرداخت منجر بروز زیان های مالی می شود، به خیر و خوبی این مراحل را تشریح کرده و دستکم گرفتاری را از دوش مصرف کنندگان بر می‌دارد. مشاهده میشود که طرز خرید از دیجی محصول به بی آلایش ترین طریق قابلیت پذیر و انجام کد های تخفیف با روش به کارگیری کد تخفیف دیجی محصول سبب خریدی شادی بخش و بصرفه برای همگی اشخاص خواهد بود. راهنمای برای باخبر سازی اشخاص در مقابل جرایم رایانه ای سبب ساز کاهش خطرها جانبی حمله های سایبری گردیده و تراکنشی امن را برای یوزرها مجازی به ارمغان می‌آورد. استعمال از نرم افزار دیجی جنس با معرفی درگاه های یادگرفتن نصب دیجی محصول همپا شد. گزینش شایسته ترین و با متنوع ترین بازار فروش فرآورده، بوسیله مشتریان، نشان افتخاری میباشد که دیجی متاع از آغاز احداث با خویش به همپا داشته میباشد.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 163 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 18:55

تعدادی سالی میباشد کمپانی‌های متفاوت به به کارگیری از فضای کاری مارکت پلیس (Marketplace) یا این که به اصطلاح جای ‌ بازار روی آورده‌اند. درین گوشه و کنار گروه‌ای تحت عنوان واسطه بستری را مهیا می‌نماید تا عموم تحت عنوان اخذ‌کنندگان و خریداران یک فرآورده یا این که سرویس به تعداد متعددی از دستیابی و شغل های ارائه‌دهنده‌ فرآورده یا این که سرویس خویش دسترسی داشته باشند و با موقعیت ویژه‌ای از آن ها خرید نمایند.
این سبک درآمدی برای هر سه طرف یک معامله می تواند سودآور باشد. گروه‌ واسطه، در قبال تبلیغات، بازاریابی، به دست آوردن بستر فروش، ارائه‌ یادگرفتن و تجهیزات مورد نیاز، به کار گیری از اعتبار مارک خویش و از همگی مهمتر ارائه‌ مشتریان زیاد به استحصال و امور، درصدی را از هر تراکنش تحت عنوان کارمزد اخذ می‌نماید.
مشاغل نیز خیلی معمولی و فارغ از دردسر می توانند از بستر فراهم‌گردیده به کار گیری نمایند و با اعتنا به حضور انبوهی از مشتریان درین دور و اطراف، فروش بیشتری داشته باشند. خریداران نیز از‌آن‌جا‌که می توانند به طور آنلاین و ریلکس، خرید خویش را با تجهیزات ویژه و ارزش مطلوب جاری ساختن دهند نیز راضی خواهند بود.
آژانس‌های اینترنتی یا این که سامانه‌های پیشنهاد آنلاین خوراک که طی یک سری سال پیشین به‌ویژه در بازه زمانی دو سال اخیر به شدت دوست داستنی گردیده‌اند و پرورش قابل توجهی داشته‌اند، به نوعی مثال‌هایی از یک مارکت پلیس برنده میباشند.
وب سایت‌های پیشنهاد آنلاین خوراک تاحدی به محبوبیت رسیده‌اند که حتی دسته های غذایی گوناگون که در زمان سال حسابی سرشان نامرتب میباشد و مشتریان متعددی دارا‌هستند نیز درین سامانه‌ها وارد میشوند و حتی کارمزد متبوع برای هر تراکنش و پیشنهاد را پرداخت می‌نمایند تا بتوانند سهم بیشتری از سفارشات خارج‌بر داشته باشند.
وضعیت اقتصادی نیز به سمتی پیش رفته میباشد که هر سه ضلع فعال درین وب سایت‌ها، یعنی مشتری، دسته‌ غذایی و کمپانی واسط، از وسعت زیاد سفارشات تماما راضی می باشند. تارنما‌های پیشنهاد آنلاین خوراک مزایای متعددی دارا هستند که به‌دنبال به آنان میپردازیم و بعد از آن به معرفی تعدادی سامانه‌ بلندتر توصیه آنلاین خوراک در جمهوری اسلامی ایران خوا هیم پرداخت.
نکته‌ شایان توجه اینجا میباشد که محصل شدن استعمال از وبسایت‌های پیشنهاد آنلاین خوراک به جایی رسیده میباشد که اکثری از سامانه‌های توصیه آنلاین خوراک ضمن طهران در شهرهای دیگر کشور ایران نیز عمل می‌نمایند. از سوی دیگر استارتاپ‌های مستقر نیز به‌سرعت وارد این محیط گردیده‌اند.

توصیه آنلاین خوراک

تاریخچه توصیه آنلاین خوراک در جهان و کشور ایران
او‌لین پیشنهاد آنلاین طعام به سال 1994 برمی‌خواهد شد که یک پیتزا از دسته غذایی Pizza Hut بود. ولی اولی سامانه پیشنهاد آنلاین خوراک سال 1995 با اسم World Wide Waiter در شمال کالیفرنیا راه اندازی شد که به اسم waiter.com نیز شناخته میگردد.
اولی وبسایت پیشنهاد آنلاین خوراک در جمهوری اسلامی ایران زودفود بود که سال 1388 با مقصود اشاعه تمدن پیشنهاد اینترنتی خوراک فعال‌سازی شد و سال 96 بعداز چند سال عمل دارای انسجام در کنار گروه‌ اسنپ، اسم آن به اسنپ فود تغییر و تحول پیدا کرد.
اینک پس از این پیشگفتار‌‌ کوتاه به مزایای به کارگیری از تارنما‌های پیشنهاد آنلاین خوراک خوا‌هیم پرداخت.

مزایای به کارگیری از وبسایت های توصیه آنلاین خوراک
همانگونه که گفتیم سامانه‌های پیشنهاد آنلاین طعام که معمولا بر بستر تارنما اینترنتی و نرم افزار فعالیت می‌نمایند، خصوصیت‌های مثبت و مزایای خیر و خوبی دارا‌هستند که در پی به آنان میپردازیم.
- پیشنهاد سهل خوراک
بدون‌شک بارها و بارها چه هنگامی که فقط میباشید یا این که در هنگامی که مهمان دارید، برای شما اتفاق افتاده میباشد که بخواهید در منزل یا این که دفتر کار، نخواهید آشپزی نمایید و تصمیم بگیرید طعام پیشنهاد دهید. تا چندین سال پیشین یا این که می بایست به طور حضوری به گروه‌ غذایی متبوع مراجعه می‌کردید یا این که به طور تلفنی توصیه می‌دادید.
ولی هم اکنون به آسانی می توانید از روش وب سایت های توصیه آنلاین طعام یا این که نرم افزار‌ آنان، فارغ از معطلی و با کمترین نادرست توصیه متبوع خویش را تصویب فرمایید. دیگر نیازی وجود ندارد در صف‌های زمانبر چشم به راه باشید یا این که در ترافیک بمانید و با طعام سرد به منزل برگردید. هم اکنون می توانید تا مجال وصال خوراک، به دیگر شغل های خویش برسید.
- دسترسی به دسته های غذایی متفاوت
یکی‌از خصوصیت‌های بسیار بهتر وبسایت‌های پیشنهاد آنلاین خوراک این میباشد که دسته‌های غذایی متنوع از اشکال رستوران‌های اهل ایران و خارجی گرفته تا اشکال فست فود و عرضه‌کنندگان غذاهای سنتی و خانگی مانند دیزی‌سراها را در کنار هم توده کرده‌اند و شما می توانید با نظارت طعام و جزئیات مرتبط با هر تیم‌ غذایی توصیه خویش را تصویب نماید.
خیلی ریلکس میتوانید با داخل شدن به گروه‌بندی متبوع یا این که جستجوی اسم گروه یا این که غذای دلخواه‌تان به ورقه‌ای که میخواهید وارد گردید و پیشنهاد خویش را تصویب فرمایید.
اخیرا مراحل حضور کافه‌ها نیز در‌این وب سایت‌ها زیاد گردیده است و افزون بر آن می توانید ناشتایی خویش را نیز به طور آنلاین توصیه دهید.
- دسترسی به جزئیات بدون نقص
یک کدام از دیگر از مزایای اساسی وبسایت‌های پیشنهاد آنلاین طعام این میباشد که می توانید به طور بی نقص و مجموعه‌بندی گردیده (غذای اساسی، پیش خوراک، دسر، آب میوه و...) منوی غذایی آن‌ها‌را یاور با تصویر، مواد تشکیل دهنده، جزئیات بی نقص و بها ببینید و آن گاه غذای متبوع خویش را پیشنهاد دهید.
منوی غذایی قرار گرفته در تارنما‌های توصیه اینترنتی طعام مشتمل بر غذای مهم (غذای اهل ایران، غذای خارجی، پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری و...)، پیش‌خوراک (سیب زمینی، سالاد، سوپ و...)، دسر و آبمیوه (نوشابه، دوغ، نوشیدنی، آب معدنی و...) می گردد.
در بعضا مواقع حتی یک طعام در تعدادی وضعیت گوناگون ارائه میگردد که به راحتی میتوانید این مسئله را در منوی غذایی ببینید. مثلا در شرایطی‌که بخواهید چیپس و پنیز پیشنهاد دهید میتوانید از دربین مورد‌های مینی، تک‌نفره یا این که دو نفره توصیه خویش را گزینش فرمائید.
یا این که در صورتی‌که دلتان می خواهد جوجه کباب بخورید، می توانید جوجه کباب بی آلایش، منحصر به فرد یا این که ممتاز پیشنهاد دهید.
خلال این میتوانید مقطع فرصت مهیا شدن و ارسال طعام، امتیاز مرتبط با تیم‌ غذایی، جان دار بودن یا این که نبودن خوراک، فرصت توصیه‌گیری، هزینه‌ پیک و... را ببینید.
- اخذ تخفیف و صرفه جویی در هزینه‌ها
اشخاص متعددی می‌باشند که به دلایل متعددی در حین هفته در منزل یا این که دفتر کار خویش، قصد به توصیه طعام می گیرند و شایسته ترین مورد برای این اشخاص به کار گیری از تارنما‌های توصیه آنلاین طعام یا این که نرم افزار آن‌ها میباشد. به این دلیل‌که درین وبسایت‌ها تخفیف‌های بسیار نیکی از سوی کمپانی واسط یا این که دسته‌های غذایی ارائه می شود و به راحتی می توانید صرفه‌جویی نیکی داشته باشید.
علاوه بر اینکه هر سایتی با دقت به سیاست‌های کاری خویش برای جذب مشتری بیشتر یا این که در مناسبت‌های خاص، پیشنهادات ویژه‌ای را با تخفیف ارائه می دهند که رد کردن آنان عمل معمولی‌ای وجود ندارد!
- استعمال از تجربه سایر افراد
دنیای امروز دنیایی میباشد که کمتر کسی سوای مشورت کردن قبل یا این که به کار گیری از ایده ها و تجربه سایرافراد، مبادرت به خرید می‌نماید. شما می توانید در تارنما‌های پیشنهاد آنلاین خوراک و در نصیب مرتبط با نظرها یوزرها، ضمن امتیازاتی که هر دسته‌ غذایی به دست آورده، نظرها مشتریان را درباره‌ی آن رستوران یا این که فست فود ملاحظه کنید.
این فعالیت منجر می‌گردد تا بتوانید به راحتی در خصوص پیشنهاد خویش تصمیم بگیرید. از جمله می توانید ملاحظه کنید کدام گروه در چه غذاهایی خوب شغل نموده است یا این که به عنوان مثال کدام دسته خوراک را دیر به مشتریان تحویل می دهد.
- پیگیری پیشنهاد
یکی از دیگر از خصوصیت‌های مثبت تارنما‌های پیشنهاد آنلاین خوراک قابلیت رهگیری و پیگیری توصیه میباشد. بر این پایه به طور به طور کامل ظریف و گرافیکی میتوانید ملاحظه کنید که پیشنهاد شما در اکنون مهیا شدن میباشد، بوسیله پیک ارسال گردیده یا این که تانی دارااست.
خلال اینکه در شکل هرگونه تغییر تحول در پیشنهاد یا این که تعقل در ارسال آن می توانید مستقیما با واحد تامین تماس حاصل نمایید تا به‌سرعت درخواست شما پیگیری خواهد شد.
- به کارگیری از پلتفرم‌های متفاوت
فرقی نمی‌نماید پشت سیستم کامپیوتری یا این که لپ‌تاپ نشسته باشید یا این که در هم اکنون شغل کردن با تلفن همراه هوشمند خویش باشید، اصلی این میباشد که میتوانید به راحتی از تارنما‌های پیشنهاد آنلاین طعام و نرم افزار آنان درخواست خویش را تصویب نمائید. در هر دو شکل پس از مشاهده‌ منوی هر گروه و تعیین غذاهای متفاوت، در غایت با چندین کلیک پیشنهاد شما تصویب گردیده و می توانید پرداخت آخری را اعمال دهید.
از آنجایی که نشانی‌های متبوع شما پیشتر در قسمت پروفایل کاربری‌تان تصویب شد‌ه‌است، دیگر نیازی به وارد کردن این جزئیات وجود ندارد و صرفا می توانید درانتظار باشید تا توصیه به دستتان رسد.

 

- تعیین رستوران‌های مجاورت
از آنجایی که وبسایت‌های توصیه آنلاین طعام و نرم افزار‌ آن‌ها قابلیت و امکان شرایط‌یابی جای فعلی شمارا دارا هستند، به راحتی میتوانند مجاورت‌ترین رستوران یا این که فست فودهای محله‌ شما‌را اکران دهند تا با گزینش از آن‌ها، پیشنهاد شما زودتر به دستتان رسد.
حتی هنگامی که وارد ورقه‌ اولیه تارنما یا این که نرم افزار متبوع میشوید، تیم‌های غذایی شهر شما و در بالا آنان تیم های تخفیف‌دار یا این که پرطرفدار نماد داده می گردد.
- تنوع در سیستم پرداخت
شما برای پرداخت هزینه‌ توصیه خویش میتوانید از طریق‌های مختلفی زیرا پرداخت آنلاین پرداخت اعتباری، یا این که پرداخت در محل (هنگام مراجعه‌ پیک) به کار گیری فرمائید. ولی یادتان باشد معمولا تخفیف‌ها و حالت ویژه‌ در لحاظ گرفته گردیده برای سیستم پرداخت آنلاین قابل به کارگیری میباشد.
- ساخت‌و‌ساز فضای رقابتی
مدام تولید فضای رقابتی به عایدی مشتریان میباشد. فضای رقابتی در هر بازاری به عنوان مثال تارنما‌های پیشنهاد آنلاین یاری می‌نماید تا چگونگی خوب خواهد شد، ارزش‌ها مطلوب‌خیس باشد و تخفیف‌ها و تنوع بیشتری را شاهده باشیم.
- فروش بیشتر
مجموع مزایای تارنما‌های توصیه آنلاین خوراک برای عموم و مشتریان وجود ندارد و دسته‌های غذایی نیز می توانند از خصوصیت‌های عالی آن غایت به کارگیری را ببرند. فعال‌ساز‌ی بستری مطلوب و حرفه ای، هزینه‌ تبلیغات، یافت کردن مشتری، ارائه‌ پیشنهادات ویژه، ایجاد محتوا، ارائه‌ تجهیزات خاص و... از سوی کمپانی واسط جاری ساختن میگردد و رستوران‌ها و فست‌ فودها صرفا می توانند روی ارتقا چگونگی و فروش بیشتر متمرکز شوند.

پس از اینکه درباره‌ خصوصیت‌های مثبت و مزایای به کارگیری از سامانه‌های توصیه آنلاین خوراک سخن کردیم، درپی به معرفی برگزیدگان وب سایت‌های پیشنهاد آنلاین طعام میپردازیم:

1. اسنپ فود
اسنپ فود در واقع به عبارتی زودفود دیرین میباشد که جزو او‌لین وب سایت‌های توصیه آنلاین خوراک در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود. کمپانی ترانه نگار اطلس کسب و کار برای نخستین دفعه در سال 1388 این وب سایت را فعال سازی کرد تا پیشنهاد آنلاین خوراک را در کشور ایران نهادینه نماید.
اسنپ فود آغاز در طهران عمل خویش را آغاز کرد و پس از پشت راز گذاشتن روند توفیق و استخراج تجارب‌ بیشتر توانست وارد دیگر شهرهای تبارک و خرد کشور ایران گردد. اسنپ فود نسبت به دیگر رقبای خویش بازار پهناور‌تری را در چنگ داراست و توانسته در شهرهای متعددی حضور اثبات داشته باشد.
در وب سایت اسنپ فود بدین قضیه اشاره گردیده‌است که‌این تارنما توصیه آنلاین غذایی تجهیزات جذابی را در دست یوزرها قرار می دهد که‌این قابلیت و امکان‌ها مدام در هم اکنون به‌روز شدن میباشد.

مزایا:
• تنوع بی‌نظیر غذاها اعم از اهل ایران، سنتی، خارجی، چینی، دریایی، ایتالیایی، مغولی، فست‌فود، گیاهی، رژیمی و...
• طریق‌های پرداخت متنوع (حضوری، اعتباری و آنلاین)
• طرز‌های متفاوت جستجوی خوراک مبنی بر نوع رستوران، ناحیه متبوع، غذای آیتم عشق و ...
• قابلیت و امکان اضافه نمودن رستوران‌های گزینه عشق در پروفایل فردی اشخاص
• یکسان بودن بها منوها در تارنما اسنپ‌فود با رستوران‌ها
کد تخفیف اسنپ فود بر روی غذاهای رستوران‌های متفاوت
• قابلیت کمپانی در کمپین‌های اسنپ‌فود در مناسبت‌های متفاوت
• افزودن رستوران‌های تازه متناسب با ایده ها یوزرها
• مشاهده منوی آپ دیت رستوران‌ها و عکس غذاها
• دور اندیشی از رستوران‌های تازه
• قابلیت پیشنهاد شیرینی، تولیدات سوپرمارکتی و پیشنهاد از کافی‌شاپ‌ها
• سیستم فیلترینگ کار کشته برای تعیین سریع‌خیس و راحتر غذای متبوع

اسنپ‌ فود یا این که به عبارتی زودفود دیرین که پس از تعدادی سال همیاری با مجموعه اسنپ ترکیب شد شد، در شهرهای مهمی زیرا طهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، قم و... فعال میباشد و سرویس ها خویش را از روش بیشتراز 1500 رستوران و گروه‌ غذایی دارای اعتبار در دست عموم قرار میدهد.
این وب سایت هم امان آنلاین و هم مدد تلفنی دارااست و با دقت به سوابق‌ عمل 8 ساله و تامین بهتر مجموعه اسنپ، خلل بدون شوخی تا به امروز اعلام نشده میباشد.
ضمن پیشنهاد آنلاین طعام، قابلیت پیشنهاد اینترنتی شیرینی، تولید ها سوپرمارکتی و تصویب توصیه از کافی‌شاپ‌ها نیز وجود دارااست که یکی مزایای اسنپ‌فود به شمار می‌رود.

پیشنهاد آنلاین طعام

 

2. دلینو
دلینو اسم یکی از دیگر از وب سایت‌های پیشنهاد آنلاین طعام در کشور ایران میباشد که مراحل رو به رویش نیکی را پشت راز گذارده میباشد. این شرکت نسبتاً مجموع امکاناتی که در اسنپ فود به آن‌ها اشاره کردیم در چنگ یوزرها قرار میدهد.

مزایا:
• تنوع بی‌نظیر غذاها اعم از اهل ایران، سنتی، خارجی، چینی، دریایی، ایتالیایی، فست‌فود، گیاهی، رژیمی و...
• طرز‌های پرداخت متنوع (حضوری، اعتباری و آنلاین)
• طرز‌های متعدد جستجوی خوراک بر پایه ی نوع رستوران، ناحیه متبوع، غذای گزینه عشق و ...
• قابلیت و امکان اضافه نمودن رستوران‌های گزینه عشق در پروفایل فردی اشخاص
• یکسان بودن ارزش منوها در وب سایت دلینو با رستوران‌ها
• تخفیف روی غذاهای رستوران‌های متعدد
• کمپانی در کمپین‌های دلینو در مناسبت‌های متعدد
• افزودن رستوران‌های نو متناسب با ایده ها یوزرها
• مشاهده منوی به‌روز رستوران‌ها و عکس غذاها
• تدبیر از رستوران‌های تازه
• سیستم یک پارچه با اتوماسیون رستوران‌ها و فست فودها

از تخفیف‌های دیدنی و مسابقات هیجان‌انگیز گرفته تا همیاری با رستوران‌ها و فست فودهای دارای اعتبار در زیرمجموعه تجهیزات دلینو دیده می شود.
یک کدام از خصوصیت‌های مثبت وب سایت توصیه آنلاین طعام دلینو این میباشد که سیستم قابل انعطاف‌افزاری آن ها با اتوماسیون‌های رستورانی یک پارچه گردیده‌است تا خیر صرفا پیشنهاد شما سریعتر تصویب و ارسال خواهد شد، بلکه فورا پرینت آن از روش اتوماسیون باطن رستوران یا این که فست فود چاپ می گردد.
دلینو در شهرهای طهران، قم، گرگان، بندرعباس، یزد، کرج و ارومیه در درحال حاضر عمل میباشد و با اعتنا به رضایت یوزرها و تیم‌های گوناگون از سرویس ها این سامانه، تخت‌گاز در درحال حاضر توسعه و گسترش شهرهای زیر پوشش میباشد.

پیشنهاد آنلاین خوراک

 

3. ریحون
چهار سالی می گردد که تارنما پیشنهاد آنلاین خوراک ریحون در شهرهای طهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، رشت و قروین شغل خویش را آغاز نموده است. ریحون با اعتنا به گروه جوان، ماهر و دارای تخصص خویش خیلی سریع توانسته در دل یوزرها جا گشوده نماید.
این وبسایت نیز از امکاناتی شبیه دیگر رقبا فایده می برد و طبق ادعای خودشان با بیش تر از 3500 دسته‌ غذایی در شهرهای نقل شده تفاهم نامه دارا‌هستند.

مزایا:
• تنوع بی‌نظیر غذاها اعم از اهل ایران، سنتی، خارجی، چینی، دریایی، ایتالیایی، فست‌فود، گیاهی، رژیمی و...
• شیوه‌های پرداخت متنوع (حضوری، اعتباری و آنلاین)
• طرز‌های مختلف جستجوی خوراک بر پایه ی نوع رستوران، حوزه‌ متبوع، غذای آیتم عشق و ...
• قابلیت و امکان اضافه نمودن رستوران‌های گزینه عشق و علاقه در پروفایل فردی اشخاص
• تخفیف روی غذاهای رستوران‌های گوناگون
• کمپانی در کمپین‌های دلینو در مناسبت‌های متفاوت
• افزودن رستوران‌های تازه متناسب با ایده ها یوزرها
• مشاهده منوی آپ تو دیت رستوران‌ها و عکس غذاها
• دوراندیشی از رستوران‌های تازه
• سیستم یک پارچه با اتوماسیون رستوران‌ها و فست فودها
• ساخت‌و‌ساز محتوای کار کشته برای امداد به گزینش خوب مشتریان

بی شک یک کدام از جذابیت‌های ریحون که سبب ساز تسریع توسعه و گسترش آنان و جذب کاربر بیشتر گردیده، ساخت و ساز محتوای حرفه ای و خاص به ویژه در کانال‌های اجتماعی میباشد که خیر فقط سبب درگیرشدن بیشتر مخاطبان می شود، بلکه به تصمیم‌گیری ریلکس‌خیس آن‌ها نیز امداد می‌نماید.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 19:50

اسنپ ، دستیابی و کاری که در هنگامی به روی فعالیت آمد که موقعیت ماشین کرایه ای های آژانس رو به ابهام میرفت.

همگی ما هنگامی را به خیال و خاطر داریم که زمانی با ماشین کرایه ای های ماشین کرایه ای تماس می گرفتیم با این جمله ها رو به رو میشدیم ، ” ماشین نداریم ” و یااینکه “ما به طرح نمی رویم” .

دقیقتا همین جا بود که اسنپ ظهور کرد ، دیگر خبری از ماشین های همرنگ و یا این که نرخ های گوناگون ماشین کرایه ای

خلا. البته همین تفاوت بود که ما کلیه رو به به کارگیری از خدمت های ماشین کرایه ای آنلاین نمودیم .

امروزه آژانس های آنلاین داده های عددی قابل توجهی از خویش علامت داده اند به نحوی که دیگر خبری از تاکسی های ماشین کرایه ای وجود ندارد. به نقل از اسنپ امروزه اسنپ بیشتراز 600 هزار استفاده کننده و در حدود 30 هزار نفر راننده دارااست که‌این خویش آرم دهنده محبوبیت این پلتفرم میباشد .

در ماه های اخیر معیار رضایتمندی یوزرها 4.6 از 5 است که معیار قابل توجهی محسوب میشود. ولی صرفا این مورد وجود ندارد مسافران شهری با اسنپ بیشتراز ۲۳ میلیون کیلومتر مسافرت کرد ه اند که متساوی ۵۸۱ توشه بدور زمین، ۱۳ هزار توشه رفت و رجوع و برگشت از طهران تا مشهد و ۳۰ توشه رفت و رجوع و برگشت به کره ماه است .

اسنپ سیاست های جالبی دارااست که مجموع این سیاست ها جهت رضایتمندی هر چه بیشتر رانندگان و مسافران میباشد. اسنپ خویش را مجاز می‌داند داده ها فردی ، داده ها مکانی، داده ها مهاجرت و داده ها دستگاه شما را ذخیره نماید و گزینه استعمال قرار دهد اما هیچ کاربری مجاز وجود ندارد داده ها بقیه مسافران و رانندگان را ذخیره و از آن‌ها استعمال نماید. در ضمن وظیفه نگهداری از داده ها اکانت شما برعهده خویش شما میباشد .

حق گزینش نوع وسیله برای حمل و نقل های باطن شهری با خویش عموم میباشد. گروهی از عموم حمل و نقل همگانی ر ا بر می گزینند ، گروهی از پشت امر خودروی فردی نشسته و گروهی نیز خودروهای دربستی و به

اصطلاح تاکسی را تعیین میکنند.

به طو ر انقطاع، برای تعیین هرکدام از این وسایط و سرویس ها آن، مسئولان بایستی امن ترین و راحتترین سرویس را

پیش روی شهروندان قرار دهند تا عموم با توان انتخابشان، مشکلی برای تردد و معاش در شهر نداشته باشند .

خبر بهتر این میباشد که در صورتی شما یک کدام از استعمال کنندگان خدمت اسنپ می‌باشید می‌توانید هجرت ارزان تری

داشته باشید ، شما میتوانید وارد تارنما موپن گردیده و از نصیب ماشین کرایه ای اینترنتی اسنپ را گزینش کرده و

کد تخفیف اسنپ خویش را اخذ فرمایید و مسافرت مقرون به صرفه تری داشته باشید .

یک نکته دیگر که راجع به اسنپ وجود داراست این میباشد که کدهای تخفیفی که اسنپ د ر اختیار شما میگذارد

غیرقابل فروش می باشند. همینطور طبق مقررات اسنپ شما مجاز به دادن این کدها به اشخاص دیگر نیستید. البته کد تخفیف اسنپ که در وب سایت موپن مو جود است قابل به کارگیری برای همگان میباشد.

توصیه ویژه دیگر ما به شما به کارگیری از کد تخفیف اسنپ مارکت است ، که با گونه های تخفیف های جالب می‌توانید به طور همیشگی این کوپن ها را از موپن اخذ فرمائید.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:58

یکی از مزیت‌هایی که خرید حضوری دارد این است که به هنگام خرید، می‌توان برای کالای مورد نظر خود از فروشنده درخواست تخفیف کرد و کالا را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کرد؛ اما این کار در خرید آنلاین نیز میسر شده است و سایت تخفیفان این قابلیت را در خرید اینترنتی برای مشتریان خود به وجود آورده‌ است تا مشتری بتواند بخشی از مبلغ خود را پس بگیرد؛ اگر می‌خواهید از نحوه کارکرد تخفیفان در خرید‌های اینترنتی اطلاعی یابید؛ پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی تخفیفان

تخفیفان اولین و محبوب‌ترین بستر تخفیف است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف و تبلیغات اینترنتی است که با تخفیفان هیچ تخفیفی را نمی‌توان از دست داد و بدین طریق می‌توان در هزینه‌های زندگی خود صرفه‌جویی کرد و از بهترین خدمات و ارزان‌ترین قیمت‌ها استفاده کرد و حتی سود بیشتری کسب کرد.

بعضی از دسته‌های محبوب تخفیفان شامل تخفیف‌های کافی‌شاپ، رستوران، تورهای مسافرتی، آتلیه، هتل، آرایشگاه‌، کالاها و برندهای معتبر و شناخته شده هستند که این روند با توجه به گستردگی فروشگاه‌های آنلاین در دنیای امروز، به‌عنوان یک‌ منبع درآمدزایی کوچکی برای ارائه دهنده این خدمات تبدیل شده است.

تخفیفان در هنگام شروع به کار خود چشم‌اندازهای مختلفی را مد نظر داشت که یکی از آن‌ها خرید هوشمندانه‌تر مشتریان بوده است در تخفیفان می‌توان بهترین مراکز و فروشگاه‌ها را پیدا کرد و کدهای تخفیف آن‌ها را در ایران جست‌وجو‌کرد و از فروشگاه‌های اینترنی طرف قرارداد با تخفیفان به‌راحتی خرید کرد؛ همچنین این امکان وجود دارد که قیمت، امتیاز و نظرات مشتریان را مشاهده کرد و مناسب‌ترین پیشنهاد را انتخاب کرد که در متن زیر نحوه دریافت کد تخفیف در تخفیفان را معرفی می‌کنیم:

ارائه کد تخفیف
منظور از کد تخفیف کدی است که شامل اعداد یا حروف است که می‌توان آن را در سبد خرید یا صفحه پرداخت وارد کرد تا از تخفیف‌های ویژه در هنگام خرید محصول مورد نظر بهره برد که سه روش برای ارائه کد تخفیف وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

درصد تخفیف
این کد تخفیف درصد ثابتی از تخفیف را بر روی سبد خرید شما به اجرا می‌گذارد و تنها برای خرید محصول کاربرد دارد و هزینه حمل‌و‌نقل یا مالیات را دربر نمی‌‌گیرد.

ارسال رایگان
این کد تخفیف سبب صرفه‌جویی در پرداخت هزینه حمل‌و‌نقل برای دریافت محصولاتی می‌شود که به صورت آنلاین آن‌ها را خریداری کرده‌اید.

تخفیف ثابت
این نوع کد مبلغ ثابتی بر روی سبد خرید به شما تخفیف می‌دهد که ممکن است محدودیتی روی حداقل مبلغ سبد خرید در آن وجود داشته باشد یا می‌تواند در هر مقدار سفارشی به اجرا در بیاید.

سرویس بازگشت وجه اینترنتی
یک سامانه هوشمند بازگشت وجه نقد است که با استفاده از این سامانه می‌توان کالا یا خدمات مورد نظر خود را در هر سایتی مانند دیجی کالا یا فیلیمو با قیمتی کمتر خرید و با استفاده از شبکه هوشمند بازگشت وجه، بخشی از مبلغ پرداختی خود را به‌راحتی پس گرفت که استفاده از این سامانه باعث می‌شود تا با خرید علاوه بر تخفیف‌ها، مبلغی را به عنوان پاداش دریافت کرد؛ بنابراین «پولِ‌تو» بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در هنگام خرید اینترنتی است.

سرویس بازگشت وجه حضوری
این سرویس تخفیفان به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا با خرید از فروشگاه‌های سطح شهر، بخشی از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند که برای استفاده از این خدمات باید اپ تخفیفان را در گوشی خود نصب کرد. این سرویس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بسیاری از داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها اکنون قابل استفاده است.

فروشگاه‌های تحت پوشش سرویس بازگشت وجه

خرید اینترنتی ارزان‌تر از همیشه با سرویس بازگشت وجه تخفیفان
درصورتی‌که به دنبال خرید اینترنتی هستید و می‌خواهید از حراجی‌های ‌آنلاین استفاده کنید تخفیفان پیشنهادی شگفت‌انگیز و جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ مثلاً اگر به دنبال خرید از فروشگاه دیجی کالا با تخفیف 80 درصدی هستید یا می‌خواهید با استفاده از کد تخفیف فیلیمو خرید اشتراک یا نماوا اقدام به خرید فیلم، انیمیشتن و سریال بکنید یا اگر قصد کد تخفیف سفارش غذا از اسنپ فود را داشته باشید می‌توان به تخفیفان اعتماد کرد که برخی از کدهای تخفیف که استقبال بسیاری از آن‌ها شده است عبارتند از: کد تخفیف مدیسه، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف الوپیک که به‌راحتی در اپ تخفیفان در اختیار شما قرار می‌گیرند.خرید اینترنتی ارزان‌تر از همیشه با سرویس بازگشت وجه تخفیفان
نحوه استفاده از سرویس بازگشت وجه در سایت تخفیفان

در متن زیر نحوه استفاده از سرویس بازگشت وجه در سایت تخفیفان را به شما آموزش می‌دهیم:

بعد از ثبت نام در سایت تخفیفان وارد حساب کاربری خود می‌شوید و برای استفاده از سرویس بازگشت وجه باید وارد بخش بازگشت وجه خرید اینترنتی یا بازگشت وجه خرید حضوری شوید و پیشنهادهای مرتبط را پیدا کنید که در عنوان پیشنهاد، میزان مبلغی که به حساب شما اعتبارداده می‌شود، نوشته شده است.

با کلیک بر روی گزینه «مشاهده و دریافت» صفحه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که در آن تمامِ شرایطِ استفاده از آن پیشنهاد ذکر شده است و برای انتقال به سایت مورد نظر، روی گزینه خرید، کلیک کرده و در این زمان خرید خود را انجام دهید.

پس از نهایی شدن خرید، در حساب کاربری شما در تخفیفان و در قسمت بازگشت وجه مبلغی که باید به حساب شما برگشت داده شود، نشان داده می‌شود؛ همچنین در این قسمت می‌توان گزارش‌های مرتبط با خرید، اعتبار در انتظار تأیید، اعتبار فعلی و میزان دریافت نقدی خود را نیز مشاهده کرد.

برای نقد کردن وجه برگشتی در حساب کاربری خود در تخفیفان، می‌توان روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کرد. که این گزینه دو انتخاب را برای انتقال وجه به شما می‌دهد در روش اول می‌توان این مبلغ را همان لحظه به حساب کاربری خود در تخفیفان انتقال داده و سپس از آن استفاده کرد و در روش دوم با ارائه کد شبا، می‌توان این وجه را به حساب بانکی خود انتقال داد که روش انتقال وجه به حساب بانکی بین 10 تا 14 روز زمان می برد.

از دیجی کالا خرید کنید و بخشی از پول خود را پس بگیرید!
دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است. درامد این فروشگاه اینترنتی روزانه مقدار خیلی زیادی است. ارائه اجناس باکیفیت و همچنین سرعت در ارسال اجناس خریداری‌شده برای مشتریان باعث علاقه‌مندی تعداد زیادی از افراد کشورمان به این مجموعه شده است.

تبلیغات صحیح و به‌موقع یکی از گام‌هایی است که در موفقیت این مجموعه تأثیرگذار بوده است. یکی دیگر از اقدامات خوبی که این مجموعه در راستای رسیدن به موفقیت کنونی انجام داده است ارائه اجناس با تخفیف‌های ویژه است.

تخفیف‌ دیجی کالا باعث جذابیت و علاقه‌مند شدن مشتریان به خرید از این فروشگاه شده است. همان‌طور که میدانید دیجی کالا همواره قیمت‌هایی که روی محصولاتش می‌گذارد. پایین‌تر از قیمت اجناس مشابه در داخل بازار است. این هم یک عامل برای جلب مشتری با شعار سود کمتر، فروش بیشتر است.

برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا روی این لینک کلیک کنید.

همچنین دیجی کالا برای انجام تبلیغات شرکت‌ها و سایت‌های دیگر از آن‌ها هزینه‌های زیادی دریافت می‌کند و در مقابل به آن‌ها کدهای تخفیف ۱ الی ۲۵ درصدی اجناس خود را می‌دهد. این سایت یا شرکت‌ها نیز برای ایجاد محبوبیت خود در میان مردم این کدها را به کاربرانی که به سایتشان مراجعه می‌کنند ارائه می‌دهند.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 168 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 18:33

بیت‌ کوین کارکشته‌ترین ارز دیجیتال جهان و به نوعی شاه این حوزه شناخته می گردد. این ارز دیجیتال بر هر مانعی از فرصت حضورش مانند باگ CVE-2010 (ساخت و ساز شدن ۱۸۴ میلیارد دانستنی های ریون کوین واحد بیت کوین)، سرقت از صرافی «ام تی گاکس» (Mt.Gox)، حاشیه ها فورک بیت‌کوین کش، و ظهور آلت‌کوین‌ها دانستنی های ریون کوین عبور نموده است؛ ولی این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که همگی حمله‌های ممکن به بیت کوین را از دربین برداشته‌ایم و بیت کوین در تبدیل شدن به یک ارز جهانی دارنده شانس برد ۱۰۰ درصدی میباشد؛ ارزی که تا هزاران سال استوار خواهد ماند.

مویزز کساب (Moises Cassab)، در نوشته‌علمی خویش که در ورقه‌اش در اینترنت‌وب سایت مدیوم منتشر کرده، نگاهی اجمالی به خط مش‌هایی انداخته میباشد که می‌قدرت با استعمال از آن ها بیت کوین را به مرز هلاکت کشاند.

تک تک نصیب‌های زیرساختی ماینینگ متمرکز میباشد. در پی این داعیه را ثابت می کنم.

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...ادامه مطلب
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : بیت کوین, نویسنده : admin بازدید : 315 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 4:25

از هواپیماهای بیزینس و فرست کلاس که بگذریم، در شرایطی که اهل مهاجرت با هواپیما باشید احتمالا متوجه گردیده‌اید که بعضا از هواپیماهای کلاس اکونومی فضای بیشتری برای نشستن دارا هستند. از این رو شاید برای شما این پرسش گردیده باشد که، کدام یک از هواپیماها صندلی‌های شل‌تری برای نشستن دارا هستند؟ این دقیقا به عبارتی سوالیست که قصد داریم درین مقاله از خبرنامه علی پدر پاسخ آن را برای شما مشخص و معلوم کنیم؛ و از آن جا که بیشتر خطوط هوایی جهان با هواپیماهای بویینگ و ایرباس مالامال گردیده‌اند، این دو را برای مقایسه گزینش کرده‌ایم. با تور قشم آرشین پرواز همراه باشید.

 

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...ادامه مطلب
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت: 18:04

تورنتو، راءس ایالت انتاریو، پهناور‌ترین شهر در کانادا میباشد. این شهر با ‌ترکیبی از جاذبه‌های توریستی، موزه‌ها و آلبوم‌ها در مسافت پاره ای از آبشار نیاگارا قراردارد. اشکال سرگرمی‌ها در تورنتو پیدا میگردد. از جشن و پای کوبی‌های موزیکال گرفته تا بخش ها تاریخی و رستوران‌های منحصربه‌فرد و معماری‌های خلاقانه. جاهای جذاب تورنتو به‌تیتر یک شهر بی‌نظیر می‌باشند. در راس این شهر جاهای جذاب نادر نیستند البته دیدنیهای تورنتو در مسافت‌های دورتر از شهر هم نادر نیستند. در صورتی‌که قصد مسافرت به تورنتو را دارید با آرشین پرواز یاور باشید تا با مکان های جذاب تورنتو کانادا آشنا گردید.

 

راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری...ادامه مطلب
ما را در سایت راهنمای سفر و اطلاعات گردشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 16:43